שידור וידאו חי: תפילת הצדיקים מעל קברו של מרן 'החפץ חיים'

    יוסי אשר No Comments on שידור וידאו חי: תפילת הצדיקים מעל קברו של מרן 'החפץ חיים'

    ראשי הישיבות והרבנים יצאו אמש בשעת לילה במשלחת מיוחדת מטעם ארגון "דרשו" אשר זו השנה השלישית שמקיימים את תפילת הרבים מעל ציונו, ביום היארצייט של בעל ה"חפץ חיים", כדי להעתיר על עם ישראל כולו לכתיבה וחתימה טובה, ערב יום הדין

    17:47
    24.05.24
    אבי יעקב No Comments on מופע צביעות והתחסדות: בהאג הורו להפסיק להילחם ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעה זו מתכנסים גדולי הרבנים וראשי הישיבות לתפילת רבים, על קברו של מרן ה'חפץ חיים' זיע"א בעיירה ראדין, לרגל יום היארצייט שחל היום, כ'ד באלול.

    ראשי הישיבות והרבנים יצאו אמש בשעת לילה במשלחת מיוחדת מטעם ארגון "דרשו" אשר זו השנה השלישית שמקיימים את תפילת הרבים מעל ציונו, ביום היארצייט של בעל ה"משנה ברורה" ה"חפץ חיים", כדי להעתיר על עם ישראל כולו לכתיבה וחתימה טובה, ערב יום הדין.

    במסגרת ההיערכות לקראת המסע, הופצו בכל המדינות בעולם בהם לומדים את הדף היומי בהלכה, את דפי לימוד עם ה'משנה ברורה' הנלמדים ביום ההילולא כ"ד אלול על פי סדר 'הדף היומי בהלכה' וכמו כן הלימוד היומי ב'חפץ חיים' על פי הסדר של 2 ההלכות היומיות כתקנתו של הגר"י סגל זצ"ל. יצוין, כי בחודשים האחרונים הצטרפו רבים נוספים ללימוד היומי של 'הדף היומי בהלכה', במטרה להגות בהלכות ה'משנה ברורה' יום יום, עד לרכישת קנין של ממש בהלכות הנדרשות לקיום חיים של תורה על פי ההלכה. כאמור, בשעה זו מקיימים ראשי הישיבות את התפילה המרכזית על ציונו של החפץ חיים.

    הצטרפו לתפילה בשידור חי:



    0 תגובות